روسپی‌خانه‌های صیغه‌یی در حکومت پااندازها

در کشورهای پیش‌رفته در مورد «تن‌فروشی» راه و روش‌های مختلفی در پیش گرفته شده است و قوانین مختلفی وجود دارد. در بسیاری از کشورها «تن فروشی» ممنوع است و جرم تلقی می‌شود هر چند عملا وجود دارد و زیاد سخت‌گیری نمی‌شود. چون این متن کمی تا قسمتی مفرح نوشته شده است به جای لینک به قوانین مربوطه «دوربین مخفی‌»یی را اینجا برایتان می‌گذارم که به خوبی نشان می‌دهد تن‌فروشی جرم است و پلیس با آن برخورد می‌کند.

در خیلی از کشورها هم که خود «تن فورشی» جرم نیست داشتن تشکیلات و به اصطلاح «جاکش» و «خانم رییس» جرم است. هر کس به تنهایی می‌تواند «تن فروشی» کند اما اگر چند نفر جمع شوند و تشکیلاتی راه بیفتد جرم تلقی می‌شود. شاهد سینماییش هم فیلم «ایرما خوشگله»ی «بیلی وایلدر» که ماجرایش در پاریس می‌گذرد.
شاید داشتن تشکیلات روسپی‌خانه در برخی از کشورها هم آزاد باشد که البته من خبر ندارم دوستان اگر کسی خبر دارد لطفا ما را هم خبر کند. اما بعید می‌دانم در کشوری وزارت ارشادش مجوز فاحشه‌خانه صادر کند و پلیس هم ناظر آن باشد. جمهوری اسلامی٬ جمهوری شگفتی‌هاست کارشان را با آتش زدن روسپی‌خانه‌ها آغاز کردند و حالا موسس روسپی‌خانه‌های رسمی شده‌اند.

روسپی‌خانه‌ی دیجیتال

فاحشه‌خانه‌ی دیجیتالی


همان‌گونه که در تصویر مشاهده می‌کنید آیه‌ی قرآن را سر در خود زده‌اند:
وَ الَّذينَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حافِظُون إِلاَّ عَلى أَزْواجِهِم (مومنون آیه 5-6)
و ترجمه کرده‌اند:
(مومنان کسانی هستند که) دامن خود را از گناه حفظ میکنند مگر نسبت به همسرانشان (دایم یا موقت)
معلوم نیست منظور از «دامن» اینجا چیست چون مردها معمولا دامن نمی‌پوشند! «فرج» تا جایی که ما می‌دانیم به آلت تناسلی می‌گویند! دو خط از تفسیر المیزان در باب این آیه می‌آوریم و بساطمان را جمع می‌کنیم:

«و الذين هم لفروجهم حافظون … هم العادون»
كلمه «فروج» جمع فرج است – و به طوري كه گفته‏اند – به معناي عورت زن و مرد است ، كه مردم از بردن نام آنها شرم مي‏كنند . و حفظ فروج كنايه از اجتناب از مواقعه نامشروع است ، از قبيل زنا و لواط و يا جمع شدن با حيوانات و امثال آن .
«الا علي ازواجهم او ما ملكت ايمانهم فانهم غير ملومين» – اين جمله استثناء از حفظ فروج است .« ازواج» به معناي زنان حلال ، « و ما ملكت ايمانهم» به معناي كنيزان مملوك است و معنايش اين است كه مواقعه با زنان خود و يا با كنيزان مملوك ، ملامت ندارد .

ناگفته نماند این‌جور که پای عمل به آیات الهی در جمهوری اسلامی می‌رود به‌زودی کنیزداری هم راه می‌اندازند و سایت و وب‌گاه می‌زدنند برای خرید و فروش کنیز و غلام از این قوادان هر چه بگوید برمی‌آید.
دلتان شور نزند الان لینک را هم می‌دهم ما بخیل نیستیم این هم از پیوند آن:
جامعه مجازی حافظون

توضیحی در مورد عنوان:
برای این شغل شریف اسامی زیادی در زبان فارسی رایج است: قرمساق٬ دیوث٬ قواد، کشخان، قلتبان، قلت، غرچه، جاکش، دلال محبت، خانم رییس و پاانداز… هرچند این لغات تفاوت معنا دارند اما معمولا همه برای همان «شغل» واسطه بین «تن فروشان» و «مشتری‌ها» استفاده می‌شود. «پاانداز» را از این جهت که فارسی است و موادبانه‌تر است انتخاب کردم. امروزه «پاانداز» به «زن» و «مرد» هر دو اطلاق می‌شود اما در گذشته فقط به زنانی که بساط برای مردان جور می‌کردند گفته می‌شود و کنایه از انداخت فرشی دارد که در درگاه ورودی حجله زیر پای عروس و داماد می‌انداختند و احتمالا هنوز می‌اندازند.

19 دیدگاه »

  1. iran.roshan said

    من تصور ميکنم، اينها نوع مذهبي سايتهاي دوست يابي هستند. با وجود اينکه با اغلب تفکرات کج و معوچ اين احمقها مخالفم و تصور ميکنم از مغز ايشان کار درستي در نميآيد، اين سايت نوعي سروسامان دادن به روابط جنسي گروه با تمايل مذهبي است تا آنچه ما آنرا در قالب روابط آزادانه تر دوستي مجاز ميدانيم ايشان با پشتيباني رسمي در اختيار داشته باشند.

  2. رونیک said

    درود بیکران
    از نشانه های خدا برروی زمین که به غیر از زیرشکم به هیچ چیز دیگه ای اهمیت نمیدن بیشتر از این انتظار نمیره وقابل پیش بینیه که تاچندوقت دیگه بساط کنیزوغلام رو هم درایران راه بندازن بالاخره حکومت اسلامی باید اجرا بشه …
    پایدار باشی

  3. milad said

    شما لطف کن سوادت رو درمورد قرآن و تفاسیر مختلف زیاد کن و بعد بیا مطلب بنویس آخه چه ربطی داره که وردمیداری یه آیه قرآن میذاری اینجا و ربطش میدی به کارهای عوضی جمهوری اسلامی ؟! گناه بزرگی مرتکب میشی که ذهن کسانی رو که اطلاعات کمی از قرآن دارن رو در این روزگار و این جو سنگین حاصل از حاکمیت شیطان صفتان به جای مردمان صالح رو با این نوشته مغشوش می کنی

    • balva said

      میلاد جان٬
      آیه قرآن را من از خودم که ننوشتم از سایت مربوطه نوشتم. معنی‌ام که نکردم از المیزان نوشتم. حالا جرم من چیه؟

    • امیر said

      «الا علي ازواجهم او ما ملكت ايمانهم فانهم غير ملومين» – اين جمله استثناء از حفظ فروج است .« ازواج» به معناي زنان حلال ، « و ما ملكت ايمانهم» به معناي كنيزان مملوك است و معنايش اين است كه مواقعه با زنان خود و يا با كنيزان مملوك ، ملامت ندارد .

      با کنیزان مملوک!
      توجیهت واسه این چیه؟

  4. آزاده said

    میخواد بده خوب میده فضولیش به هیچ کوس خولی نیومده میخواد بکنه خوب میکنه فضولیش به هیچ کونده ای نیومنده . گندت بزنه با این مطالب قرون وسطائیت .

    • balva said

      آزاده جان٬
      من می‌گم می‌خواهی بدهی خب برو بده اما پول به آخوند جاکش بابت صیغه نده! بد می‌گم عزیز مدرن و متجدد!؟

  5. ارش 6363 said

    اولن قرآن به یک بی سواد اون هم برای تمامی امت(که کلی بی سواد توشه) نازل شد ، پس هی تا یه جا آیه ای وچرتی از قرآن میبینید خودتون رو پاره نکنید که شارح ومفسر و33 جلد طباطبایی و.. میخاد.
    خدای اَلکَنتون اینجور جاها انقدر واضح حرف زده که هزارتا ماله کش قرن 2 به بعد و صافکار قرن12 به بعد نتونند ردیفش کنند.
    بعد هم به میلاد وآزاده پیشنهاد میکنم چشاشونو تا ته باز کنند ومطلب رو کامل بخونند تا ببینند اون آیه و تفسیرش نقل قوله و بعد رگشون قلنبه بزنه بیرون.
    بخصوص آزاده که میگه: این که برای کردن نیاز به واسطه ای به نام آخوند هست ،امروزیه ! و برای هر جماع(چه لفظ پیسی!) باید یک آخوند عربی دان حاضر باشه
    جونامون این باشن وای به حال باقی جماعت

  6. مهران said

    چند نکته، حتما منتشر کنید:
    1-اولا این سایت یک جامعه مجازیست که اعضای آن ، خودشون در آن فعالیت میکنند و پس جنبه رسمی ندارد و عنوان جاکشی به آن صدق نمیکند. بنظرم نویسنده بیشتر باید در مورد جوامع مجازی مطالعه کند.
    2-مراد از دامن، دامن عفت و حیا میباشد و برای پرهیز از بیان صریح برخی عبارات بکار رفته و این فرهنگ خود قران و ادبیات ایرانی ماست.
    3-مطلب نویسنده در مورد خرید و فروش کنیز ناشی از بی اطلاعی وی از احکام زر خرید میباشد.
    4-پلیس سایت ربطی به پلیس مملکت ندارد. منظور گزارش تخلفات است.
    5-در مجموع یک سایت همسریابیست مثل خیلی سایت های همسریابی دیگه.

    • امیر said

      «الا علي ازواجهم او ما ملكت ايمانهم فانهم غير ملومين» – اين جمله استثناء از حفظ فروج است .« ازواج» به معناي زنان حلال ، « و ما ملكت ايمانهم» به معناي كنيزان مملوك است و معنايش اين است كه مواقعه با زنان خود و يا با كنيزان مملوك ، ملامت ندارد .
      با کنیزان مملوک!
      توجیهت واسه این چیه؟

  7. ناشناس said

    عروسکهاي سکسي پلاستيکي واسفنجي ازهمه با حال تر هستند نه پول زيادي ميدي نه مريض ميشي وووو هزار جور حسن اين جمهوري اسهالي مادرقحبه جلوي اونم گرفته !

  8. ناشناس said

    سایت فیلتره، خودتون رو جر ندید

  9. ناشناس said

    سایتش فیلتره، خودتون رو جر ندید

  10. sadra said

    در کشورهای بدبخت بیچاره تشکیلات روسپی خانه هست مثل تایلند و کامبوج و گواتمالا و …کشورهای مرفه میرند اونجا حال میکنند حتی در کشورهای آفریقایی برعکسشم هست مردانی برای زنان بیوه اوروپایی در کشورهای مدرن من فقط هلندو تا حدودی ایتالیا رو میشناسم که این جوریه و بس و باقی خیلی حساسند به خصوص در مورد دستگاه حکومت
    ایران هم که ماشاالله با سوابق ایشان عجب نبود همچین چیزایی

  11. parisa said

    بلوا جان من شدید با این صیغه مخالف بودم ولی مدتهاست به این نتیجه رسیدم:در جامعه ای که دوست بودن جرم محسوب می شه باید از این راه حل شرعیش استفاده کرد.یعنی الان اونقدر همه چیز به هم ریخته است و هیچ چیز سر جای خودش نیست و قوانین باید درست بشه که این اتفاقن حسن است نه عیب.در اینکه فاحشه بسیار است شکی نیست. یا به اجبار یا دل بخواه فرقی نداره این قانون شرعی برای اونها که مجبور به تن فروشی هستند یا اونها که دوست دارند لذت ببرند حسن است.اگر روزی روزگاری قانون اساسی تغییر کرد و آخوند گوربه گور شد با رای مردم و خرد جمعی روان شناس و جامعه شناس یک فکری هم به حال صیغه می کنند.
    درود به تو دوست عزیزم

  12. parisa said

    یادم رفت بگم این فیلم هم خیلی خوب بود کارهای این آقا رو خیلی دوست دارم مرسی

  13. امید said

    «شاید داشتن تشکیلات روسپی‌خانه در برخی از کشورها هم آزاد باشد که البته من خبر ندارم»

    بلوا جان در بعضی از کشورهای اروپای غربی این تشکیلات کاملا آزاد و قانونی است و عمدتا محل بردگی جنسی کارگران زن رومانیایی، لهستانی، آمریکای لاتین و …. از جمله آلمان، هلند و بلژیک (در این دو کشور آخر پشت ویترین مغازه هم می نشینند!). اما تا آنجا که می دانم در فرانسه، ایتالیا و بریتانیا چیزی به شکل روسپی«خانه» (دست کم علنی و رسمی) نیست ولی روسپی گری به شکل فردی جرم محسوب نمی شود. خیابان های مخصوصی هست که خواهران سکس اللهی آنجا برای مشتری می ایستند و همیشه شب های ویکند بسیار شلوغ می شود.

  14. hamed said

    ajaaab vala ma ke be zour varede sitet mishim che berese be inke clip ham bebinim vali na khosham umad 1000mashla melate sharife iran hame motekhases hastand man migam dar post haye badi bad nisst ye mosabeghe ba javayeze arzande ham bezarim albate na shayadam dast ziad she,kash inghadr ke etelaat darid dar morede favahesh va inhame adabiate geran ghadr ye kocholo ham rajebe ensan va ensaniat miandishidid zendegi faghat sex nista jomhorie eslami ham ke marufe be jomhurie shegefti ha ..man fekr konam madineye fazele hamin jomhorie eslamie na??!

  15. ناشناس said

    خوب بی سوادی و کودنی به خودی خود عیب نیستو خداست دیگه همه جور بنده ای داره. ولی اینکه یک بی سواد و کودن پز روشنفکری و ادب و بغرت بده خیلی بده. اولا در همان آمریکا به غیر از اینکه عملا فحشا همه جاش وجود داره رسما در بعضی از ایالات از جمله در نوادا بیخ گوش کالیفرنیا فاحشه خانه ها از هر دو نوعش ؟؟؟ وجود دارند و در تبلیغات محلی هم تبلیغ می شوند.
    ثانیا این چیزی که شما اعلام کرده اید در ایران نیست اگر هم دفتر همسریابی باشد باز اصولا مشکلی ندارد و دفترهای همسریابی در همه جای دنیا هست. نوع ازدواج هم مسئله ای اعتقادی است و با فحشایی که شما به ان عمل می کند اصلا ربطی ندارد. ازدواج موقت هم تمامی شروط یک ازداوج را دارد فقط با این فرق که پس از زمان معینی مثل اینکه زوج بروند و طلاق بگیرند طلاق انجام می شود و زن هم تا پایان عده حق ازدواج مجدد ندارد و در ان تکلیف فرزندان احتمالی و دیگر مسائل هم مانندهر ازدواجی مشخص است.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه